Realizacje

People Can Fly – globalna komunikacja powrotu do niezależności

Twórcy takich hitów jak Painkiller, Bulletstorm czy Gears of War: Judgment, w pewnym momencie swojej historii stali się częścią koncernu Epic Games, gdzie już jako wewnętrzne, ale wciąż znajdujące się w Warszawie studio, Epic Games Poland, pomagało w realizacji kolejnych projektów firmy – w tym kultowego Fortnite’a czy rozwijaniu sztandarowego silnika graficznego Amerykanów, Unreal Engine. Po kilku latach ścisłej współpracy na polu technologii, polscy twórcy znów zapragnęli jednak skupić się na produkcji autorskich gier. Powrócili do niezależności, swojej pierwotnej nazwy i charakterystycznego loga, a także realizacji szalenie ambitnych planów rozwoju.

https://www.microsoft.com/en-in/p/bulletstorm-full-clip-edition-duke-nukem-bundle/bpfdtjthj8g8?activetab=pivot:overviewtab

Galaktus PR ma przyjemność towarzyszyć People Can Fly w tej drodze – komunikować kolejne kroki milowe Polaków – otwarcie studia w Newcastle, Rzeszowie, czy w końcu w Nowym Jorku. Aranżować wywiady i spotkania załogi People Can Fly z globalnymi (Game Informer, Eurogamer.net, Dual Shockers), jak i lokalnymi (CD-Action, Gazeta Wyborcza, Spider’s Web) mediami, czy w końcu wspierać komunikacyjnie kolejne premiery studia.

https://www.dualshockers.com/people-can-fly-interview-ceo-on-bulletstorm-fortnite-painkiller-and-new-square-enix-game/

Odświeżony Bulletstorm na wszystkie najważniejsze platformy ukazuje się pod egidą Gearbox Software, z którym to razem z naszym klientem, ramię w ramię, na bieżąco koordynujemy kampanię PR, uzupełniając globalne działania wydawcy o native PR w Niemczech, Polsce i Rosji. Podobnie wygląda sytuacja z Outriders, grą tworzoną przez People Can Fly na zlecenie Square Enix, gdzie również dbamy o to, aby komunikacja przebiegała bez zastrzeżeń, zarówno bezpośrednio do mediów gamingowych, jak i za pośrednictwem mediów społecznościowych People Can Fly do fanów firmy, synchronizując wszelkie aktywności na Facebooku i Twitterze z japońską korporacją.

Praca z People Can Fly to globalny PR, najbardziej rozpoznawalne IP w swojej kategorii, najwięksi branżowi partnerzy i koordynacja projektów związanych z targami E3 czy PAX. Jako agencja, działamy też jednak mocno lokalnie, dbając nie tylko o wizerunek naszego klienta w świecie, ale też jego realne potrzeby – tutaj, w Warszawie. Budowa i obsługa stoisk na dedykowanych warszawskiemu gamedevowi targach pracy, inicjowanie obecności firmy na polskich branżowych eventach, a nawet pomoc w przygotowaniu różnych wewnętrznych inicjatyw. Działania PR, media relations, social media, a także wewnętrzny i zewnętrzny employer branding i event marketing – tak jednym zdaniem można zdefiniować naszą rolę.

https://peoplecanfly.com/wp-content/uploads/2018/12/Gamedev3-1030×770.jpg

People Can Fly to ponad 200 osób w 4 oddziałach, co lokuje wywodzącą się z Warszawy firmę w absolutnej czołówce polskiego gamedevu. Jest nam niezmiernie miło, że jako agencja możemy każdego dnia pracować na rzecz tak ciekawego, ambitnego, ale też wymagającego klienta.

Poprzednie realizacje

Random image