Realizacje

Creepy Jar – wspólna walka o uwagę europejskich fanów survivalu

Nawet największe globalne gamingowe agencje PR, zdolne zaaranżować za oceanem ciekawe publikacje, potrzebują lokalnego wsparcia w Europie. Zwłaszcza, jeżeli ich klient wywodzi się ze Starego Kontynentu i jest na przykład notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Z takiego założenia wyszło stołeczne studio Creepy Jar, które mimo owocnej współpracy z Amerykanami, powierzyło nam działania PR & media relations nad grą Green Hell w Niemczech, Polsce i Rosji. Dzięki tej decyzji, trzy kluczowe dla spółki europejskie rynki są obsługiwane przez naszych native’ów, którzy docierają do wszystkich najważniejszych mediów o grach wideo w poszczególnych krajach.

https://www.dobreprogramy.pl/Green-Hell,Program,Windows,91465.h

W Polsce w naszych działaniach nie ograniczamy się jednak tylko do portali i magazynów dedykowanych gamingowi, aranżując spotkania z dziennikarzami mainstreamowych tytułów, jak np. Gazetą Wyborczą czy redakcją Wirtualnej Polski. Gaming nad Wisłą już dawno przestał kojarzyć się z subkulturą nastolatków. To pełnoprawna gałąź kultury i prężnie działający biznes, o którym warto mówić. A my wiemy jak o nim mówić i z kim warto się kontaktować, aby uzyskać jak najciekawszą widoczność.

https://www.gry-online.pl/newsroom/green-hell-polski-survival-z-data-premiery/z51c5e7

Równocześnie z działaniami PR, pomagamy także firmie Creepy Jar projektowo. Konsultujemy kolejne etapy związane z promocją gry i komunikacją, zajmujemy się tworzeniem stoisk na branżowych targach w całej Europie, a także np. produkcją przygotowywanych specjalnie na premierę press packów. Projekty specjalne to nasze drugie imię. Pierwsze to gaming 😊

Poprzednie realizacje

Random image